onsdag 12. desember 2012

Bryllup 01.12.2012

Da har freden senket seg i huset og vi kan tenke på julen.
Siden sist har jeg giftet meg med verdens beste mann ;)
 
Sangheftet vårt

Tema som gikk igjen hele kvelden var BLI MIN.
Bilde er fra Sagen Vintage Design.
 
Innbydelsen
Jeg bestilte personlig stempel fra Papirgleder for anledningen.
Hjertene var også en ting som gikk igjen i alle elementer, pluss snøkrystaller.
Stempel er fra kreativhobby.no
 
Vi ville ha et litt annerledes bordkort fordi vi skulle gi noe ekstra til gjestene.
Det ble en pose hvor jeg stanset ut hjerter på toppen og snøkrystaller med punchere fra
Martha Stewart.
Jeg var så heldig å finne hjerte charms i samme stil som stempelet vårt ;)
I posen hadde vi salt og pepper, love hearts (så klart), tannpirker og en liten tag hvor gjestene kunne skrive en personlig hilsen.
 Det er alltid noen soms syns det er vanskelig å skrive en personlig hilsen i en bryllupsbok som ligger fremme og alle kan lese, derfor ordnet vi en boks slik at ingen fikk se hva noen skrev på tag'n. ;)
 (Vi fikk mange flotte hilsner)
 
Gaveboken ble også dekorert
 
Vi hadde en helt fantastisk dag og er evig takknemlig for alle som var med på å gjøre dagen super.
 
Julehilsen fra Annette

 

1 kommentar:

  1. For et flott bryllup, gjennomført fra a til å :) Flink du og veldig pen var du på din store dag
    R.

    SvarSlett

Klem fra Annette