torsdag 4. oktober 2012

Pose kort

 
Da har jeg laget et pose kort med tema jul.
 

Et pose kort er flott å gi bort hvis en skal ha en liten ting til noen en skal besøke eller legge en spesiell julegavge i. Pakke og kort i ett ;)
 


 
Jeg har brukt papirer fra Papirdesign, i kantene rundt posen har jeg lagt litt Snow Writer, (det ser litt ut som snø), blonder, silkebånd som er surret rundt håndtakene. En liten fjær og blondeserviette har jeg tatt med for en liten detalj. Litt forskjellige stempler. kreativhobby.no. Punchere fra Martha Stewart. De små stjernene bak på posen er rester fra kantstanseren, de har jeg pyntet med embossingpulver i sølv. Ellers har jeg brukt litt perler til pynt.
 
 
Dette er punchere jeg har brukt.
 

 
Håper dette kan være til inspirasjon.
 
Ha en fin dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Klem fra Annette